وزیر آموزشوپرورش با اشاره به وضعیت فعالیت مدارس، گفت: در شرایط فعلی و تا اطلاع ثانوی، برنامهای برای آموزش حضوری نداریم و فعلا آموزشها بهصورت مجازی ادامه خواهد داشت. هرگونه تصمیم برای بازگشایی، با هماهنگی نهادهای ذیربط و با در نظر گرفتن آرامش و اطمینان خاطر از امنیت دانش آموزان و معلمان اتخاذ میشود.
رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر تفاوت «شهریه» با سایر هزینههای دریافتی مدارس غیردولتی، گفت: والدین در صورت برگزار نشدن فعالیتهایی مانند اردو، آموزش شنا، ایابذهاب و سرویس غذا با توجه به مجازی شدن مدارس، حق اعتراض و دریافت عودت وجه دارند و عدم بازپرداخت این هزینهها تخلف محسوب میشود.