تهران- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از رهاسازی ۳۵ قطعه از گونههای مختلف حیاتوحش پس از طی مراحل درمان و بازپروری خبر داد و گفت: این گونهها در زیستگاههای طبیعی استان رهاسازی شدند.
سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی رسمی به راهآهن جمهوری اسلامی ایران و سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای کشور، نسبت به حمل و نقل غیرقانونی جانوران وحشی در ناوگان عمومی هشدار داد.