تمجید کاپیتان ژاپن از پیاتزا/ بازی سختی با ایران داشتیم
کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن، گفت: در ست اول و دوم عملکرد خوبی داشتیم، اما در ست سوم و چهارم، تیم ایران بازیکنان زیادی را تعویض کرد و مسابقه خیلی سخت شد.
کد خبر : 70412
تاریخ انتشار : شنبه 27 ژوئن 2026 - 0:18
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، یوکی ایشیکاوا پس از پیروزی سه بر دو ژاپن مقابل ایران در هفته دوم لیگ ملتهای ۲۰۲۶، اظهار داشت: قطعا بازی سختی برای ما بود. در ست اول و دوم عملکرد خوبی داشتیم، اما در ست سوم و چهارم، تیم ایران بازیکنان زیادی را تعویض کرد و بعد از آن واقعا خوب بازی کردند. به همین خاطر مسابقه برای ما سخت شد.
وی درباره عملکرد پیاتزا در بازی ایران و ژاپن، گفت: بله، او را میشناسم. چهار سال زیر نظرش بازی کردم. میدانم که او در طول مسابقه تغییرات زیادی در ترکیب تیم ایجاد میکند.
وی تاکید کرد: پیاتزا هم من و هم سایر بازیکنان را بهخوبی میشناسد. واقعا مربی بسیار بزرگی است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0