تمجید کاپیتان ژاپن از پیاتزا/ بازی سختی با ایران داشتیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن، گفت: در ست اول و دوم عملکرد خوبی داشتیم، اما در ست سوم و چهارم، تیم ایران بازیکنان زیادی را تعویض کرد و مسابقه خیلی سخت شد.

کد خبر : 70412
تاریخ انتشار : شنبه 27 ژوئن 2026 - 0:18
تمجید کاپیتان ژاپن از پیاتزا/ بازی سختی با ایران داشتیم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، یوکی ایشیکاوا پس از پیروزی سه بر دو ژاپن مقابل ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۶، اظهار داشت: قطعا بازی سختی برای ما بود. در ست اول و دوم عملکرد خوبی داشتیم، اما در ست سوم و چهارم، تیم ایران بازیکنان زیادی را تعویض کرد و بعد از آن واقعا خوب بازی کردند. به همین خاطر مسابقه برای ما سخت شد.

وی درباره عملکرد پیاتزا در بازی ایران و ژاپن، گفت: بله، او را می‌شناسم. چهار سال زیر نظرش بازی کردم. می‌دانم که او در طول مسابقه تغییرات زیادی در ترکیب تیم ایجاد می‌کند.

وی تاکید کرد: پیاتزا هم من و هم سایر بازیکنان را به‌خوبی می‌شناسد. واقعا مربی بسیار بزرگی است.

🚨 خبر جنجالی اخیر 💬 پربحث‌ترین مقاله اخیر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.