انفجار خط لوله گاز در کهگیلویه و بویراحمد / علت چه بود؟
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بر اثر انفجار خط لوله انتقال گاز در خیابان امام خمینی شمالی دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه، ۲ نفر از نیروهای شرکت گاز دچار سوختگی شدند و با وضعیت پایدار به اورژانس منتقل شدند. پرویز غفاریفرد شامگاه
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بر اثر انفجار خط لوله انتقال گاز در خیابان امام خمینی شمالی دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه، ۲ نفر از نیروهای شرکت گاز دچار سوختگی شدند و با وضعیت پایدار به اورژانس منتقل شدند.
پرویز غفاریفرد شامگاه شنبه در خصوص وضعیت ۲ مصدوم حادثه گاز اظهار کرد: این ۲ بیمار که ۳۳ و ۴۷ سال سن دارند، دچار سوختگی در ناحیه بالاتنه شدهاند.
وی با بیان اینکه درصد سوختگی یکی از مصدومان ۵۵ و دیگری ۶۰ درصد گزارش شده است که این میزان سوختگی در درجه ۲ طبقهبندی میشود و درگیری در نواحی بالاتنه بوده است.
۲ مصدوم از کارکنان شرکت گاز کهگیلویه بنامهای آقایان عبدی پور و فتحی بوده که دچار سوختگی و موج انفجار شده و هم اکنون در اورژانس دهدشت بستری شدهاند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0