افزایش ۲۵ درصدی نرخ بلیت ناوگان حمل و نقل مسافری

نرخ بلیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی برون‌شهری از اول اسفند ۲۵ درصد افزایش می‌یابد.

کد خبر : 43112
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 فوریه 2026 - 17:45
افزایش ۲۵ درصدی نرخ بلیت ناوگان حمل و نقل مسافری

به گزارش بازار، احمدرضا عامری، رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور اعلام کرد که این افزایش شامل بلیت اتوبوس‌های برون‌شهری، سواری‌های کرایه، ون، مینی‌بوس و میدل‌باس‌های بین‌شهری خواهد شد و از ابتدای اسفند به صورت رسمی اعمال می‌شود.

به گفته وی، این رشد ۲۵ درصدی در چارچوب افزایش سالانه نرخ خدمات حمل‌ونقل جاده‌ای انجام می‌شود .

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری کشور تأکید کرد که نرخ‌های جدید پس از بررسی‌های کارشناسی و با هماهنگی دستگاه‌های مسئول تعیین شده و شرکت‌های مسافربری موظف‌اند قیمت‌های مصوب را رعایت کنند.

🚨 خبر جنجالی اخیر 💬 پربحث‌ترین مقاله اخیر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.