وریا غفوری سکوت خود را شکسنت/ ۱۵ میلیارد ضرر کردم، به من می‌گویند خون‌شور !

غفوری با اشاره به اظهاراتی که برخی‌ها در تریبون‌های خارج از کشور علیه او مطرح کرده‌اند، گفت: خط تلفنم بسته است و حکم دادگاه دارم. به حدی فشار روی من است که الان شرمم می‌آید اسمش را بگویم. به خاطر ندارم این دوستانی زمانی که در ایران بودند، یک کلمه حرف زده باشند. جز مجیزگویی یکسری افراد برای اینکه تیم بگیرند، کاری از آنها به خاطر ندارم یا تریبون به آنها بدهند. اینها دایه‌تر از مهربان‌تر از مادر شده‌اند. شما دیگر حداقل درباره من حرف نزنید. من خون‌شور نیستم و همیشه در صف مردم بوده‌ام. شما کاسب خون هستید و شرم بر شما باد!