تیم ملی بسکتبال سه نفره راهی مرحله نیمه نهایی شد

تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران با غلبه بر هنگ‌کنگ به مرحله نیمه نهایی بازی‌های ساحلی آسیا راه یافت.

کد خبر : 54185
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 آوریل 2026 - 11:32
تیم ملی بسکتبال سه نفره راهی مرحله نیمه نهایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدار تیم های ملی بسکتبال سه نفره ایران و هنگ کنگ در بازی های ساحلی آسیا امروز برگزار شد. در این دیدار ملی پوشان ایران با نتیجه 21 بر 15 حریف شان را شکست دادند.

با پیروزی برابر هنگ کنگ، تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران راهی مرحله نیمه نهایی شد.

پیش از این، تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران برابر تیم های چین و فیلیپین به پیروزی رسیده بود.

🚨 خبر جنجالی اخیر 💬 پربحث‌ترین مقاله اخیر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.