مشکل جدید استقلال پیش از بازی / دو بازیکن از لیست خارج شدند

دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به طور قطعی دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل گل‌گهر را از دست داده‌اند و در این مسابقه نمی‌توانند آبی‌ها را همراهی کنند.

کد خبر : 28128
تاریخ انتشار : جمعه 26 دسامبر 2025 - 17:19
مشکل جدید استقلال پیش از بازی / دو بازیکن از لیست خارج شدند

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال استقلال و گل‌گهر در هفته پانزدهم لیگ برتر روز یکشنبه ۷ دی از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. استقلالی‌ها که با پیروزی مقابل المحرق بحرین و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ۲ از روحیه و انرژی بالایی برخوردار شده‌اند، امیدوارند این بازی را نیز با دست پر ترک کنند.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، در این دیدار دو بازیکن خود، مهران احمدی و رستم آشورماتوف را در اختیار ندارد. مصدومیت پای احمدی هنوز برطرف نشده و پزشکان استقلال او را برای نیم‌فصل دوم آماده خواهند کرد، در حالی که رستم آشورماتوف به دلیل چهار کارت انضباطی نمی‌تواند تیم را همراهی کند.

استقلال با ۱۳ بازی و کسب ۲۲ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و هواداران این تیم امیدوارند که آبی‌ها بتوانند در جدول صعود کنند.

🚨 خبر جنجالی اخیر 💬 پربحث‌ترین مقاله اخیر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.